بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد
سرخط خبرها

مذاکره حاج صفی و استقلال تکذیب شد| خبرهای کذب در هفته‌های پایانی لیگ برتر

  • کد خبر: ۱۰۷۱۹۱
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
مذاکره حاج صفی و استقلال تکذیب شد| خبرهای کذب در هفته‌های پایانی لیگ برتر
شایعاتی که در روز‌های اخیر درباره مذاکره برخی رابطان باشگاه استقلال با احسان حاج صفی درفضای رسانه‌ای منتشر شده صحت ندارد و این بازیکن یک فصل دیگر باید در آ ا گ یونان به بازی ادامه دهد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، برخی رسانه‌های نزدیک به باشگاه استقلال چند روزی است از مذاکرات فرهاد مجیدی با لژیونر‌های ساغل در لیگ‌های خارجی حرف می‌زنند و دراین میان مدعی شده‌اند که فرهاد مجیدی قصد دارد احسان حاجی صفی، کاپیتان تیم ملی را برای فصل بعد به استقلال بیاورد که این خبر صحت ندارد. حتی حاج صفی در گفت و گویی که با نزدیکان خود داشته منکر مذاکرات با باشگاه استقلال و دیگر تیم‌های لیگ برتری شده و فقط برای تیم‌هایی مدعی فوتبال ایران آرزوی موفقیت کرده است. اینکه خبر‌هایی از این دست چگونه سراز برخی رسانه‌ها درمی‌آورد درحالی که هیچ مذاکراتی میان طرفین انجام نشده، مشخص نیست، اما پیدا است که برخی در روز‌های پایانی لیگ بیست و یکم دنبال داغ کردن فضای نقل وانتقالاتی فوتبال ایران هستند. ضمن اینکه جذب بازیکنان جدید منوط به تداوم حضور مربیان کنونی سرخابی‌ها است و بدون شک اگر تغییری در کادر فنی سرخابی‌ها یا تیم سپاهان به وجود آید بالطبع در نقل وانتقالات آن‌ها نیز تحولاتی ایجاد خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->